UMP
Uniwersytet medyczny
im. Karola Marcinkowskiego
w Poznaniu
Organizacja kształcenia
Ważne dokumenty
Rada dydaktyczna
Księga Jakości
Aktualności
Kontakt
Regulacje prawne
Uchwały Senatu
Zarządzenia Rektora
Komunikaty Prorektor ds. Dydaktyki
Regulamin studiów
kryteria dorobku do zatrudnienia na stanowisku dydaktycznym
Skład Rady
Regulamin
Terminy posiedzeń
Księga Jakości Kształcenia
Aktualności
Newsletter Dydaktyczny
Kontakt
Fotogaleria
strona główna
> Komunikaty Prorektor ds. Dydaktyki
Komunikaty Prorektor ds. Dydaktyki
Komunikat 2/2024 z dnia 17 września 2024 r. - w sprawie ustalenia procedury weryfikacji danych studentów/doktorantów/słuchaczy studiów podyplomowych/stażystów zamieszczonych w Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej 15 lat wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze oraz weryfikacji zamieszczonych przez studentów/doktorantów/słuchaczy studiów podyplomowych/stażystów w systemie WISUS zaświadczeń uzyskanych z Krajowego Rejestru Karnego (KRK)
Załącznik nr 1 do komunikatu 2/2024
Komunikat 1/2024 z dnia 11 lipca 2024 r. - w sprawie organizacji zasad weryfikacji osób dopuszczonych do działalności objętej ochroną zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich
Załącznik nr 1 do komunikatu 1/2024
Komunikat 1/2023 z dnia 30 maja 2023 r. - w sprawie zmiany katalogu osiągnięć studenta wpisywanych do pkt. 6.1 w suplemencie do dyplomów ukończenia studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych magisterskich
Komunikat 3/2022 z dnia 17.03.2022 r. - w sprawie ustalenia Procedury wyznaczania promotora zewnętrznego
załącznik nr 1 - procedura wyznaczania promotora zewnętrznego
wniosek o wyznaczenie promotora zewnętrznego
Komunikat 2/2022 z dnia 03.02.2022 r. - w sprawie ustalenia katalogu osiągnięć studenta wpisywanych do pkt. 6.1 w suplemencie do dyplomu ukończenia studiów
- archiwalny
Katalog osiągnięć studenta - suplement do dyplomu pkt. 6.1
Komunikat 1/2022 z dnia 03.02.2022 r. - w sprawie ustalenia instrukcji wypełniania suplementu do dyplomu ukończenia studiów
Instrukcja wypełniania suplementu do dyplomu
Komunikat 5/2021r. z 30.09.2021r. - w sprawie organizacji procesu nostryfikacji
Komunikat 4/2021 z 30.09.2021r. - w sprawie zasad i warunków zgłaszania prac dyplomowych do Komisji Bioetycznej
(dokument stanowi załącznik nr 4 do procedury dyplomowania)
Procedura zgłaszania prac dyplomowych do opinii Komisji Bioetycznej
Wytyczne Komisji Bioetycznej
Komunikat 3/201 z 27.05.2021r. - w sprawie sposobu organizacji egzaminów dyplomowych online
(dokument stanowi załącznik nr 3 do procedury dyplomowania) - archiwalne
Zas
ady organizacji egzaminów dyplomowych online
- archiwalne
Komunikat 2.2/2021 z 30.09.2021r. - zmiana procedury dyplomowania
Procedura dyplomowania
zał. 1 - wzór recenzji
zał. 2 - wzór protokołu egzaminacyjnego
zał. 3 - zasady organizacji egzaminów dyplomowych online
zał. 4- procedura zgłaszania prac dyplomowych do opinii Komisji Bietycznej
zał. 4a - wytyczne Komisji Bioetycznej
zał. 5 - wniosek o akceptację recenzenta
zał. 6 - wzór zaświadczenia o obronie (studia I-go st.)
zał. 7 - wzór zaświadczenia o obronie (studia II-go st.)
Komunikat 2/2021 z 27.05.2021r. - procedura dyplomowania
- archiwalny
Procedura dyplomowania
zał. 1 - wzór recenzji
zał. 2 - wzór protokołu egzaminacyjnego
zał. 3 - zasady organizacji egzaminów dyplomowych online
zał. 5 - wzór zaświadczenia o obronie (studia I-go st.)
zał. 6 - wzór zaświadczenia o obronie (studia II-go st.)
Komunikat 1.2/2021 z 30.09.2021r. - zmiana procedury przenosin
Procedura przenosin
Załącznik do procedury przenosin
Komunikat 1/2021 z 9.04.2021r. - procedura przenosin
- archiwalny
Załącznik do procedury przenosin
Komunikat 1/2020 z 2.11.2020r. - wytyczne ws. organizacji zajęć praktycznych i praktyk zawodowych
- archiwalny